Hogy fizethet fordítóirodánk szolgáltatásaiért?
AJÁNLATOT KÉREKFizetés
Számla
A fordítási ajánlatban szereplő fordítási díj kifizetéséhez többféle gyors és kényelmes fizetési lehetőség közül választhat:
A Fordítóművek minden esetben számlát bocsát ki megrendelőinek a munka elvégzését követően.
Elektronikus számlázási rendszerünk az elektronikus és papír alapú számlák kiállítását egyaránt lehetővé teszi.
Fizetés készpénzben
A fordítás megrendelésével egy időben vagy a fordítás személyes átvételekor budapesti irodánkban készpénzben kifizethető a fordítási díj. Kérjük, érkezése előtt egyeztessen időpontot munkatársunkkal.
Ebben az esetben készpénzes számlát küldünk az elektronikus számlázási rendszerünkből a megrendelő e-mail címére.
Banki átutalás
Amennyiben az átutalásos fizetés a legkényelmesebb Önnek, úgy a fordítási díjat a számlán szereplő számlaszámra történő utalással egyenlítheti ki.
Ebben az esetben átutalásos számlát küldünk az elektronikus számlázási rendszerünkből a megrendelő e-mail címére. A számla az átutalás teljesítéséhez szükséges valamennyi információt tartalmazza.
Fontos: ha elküldi nekünk az átutalás igazolását, a fordítási munka jelentősen meggyorsítható.
Bankkártyás fizetés
Miután megkapta az elektronikus számlát, lehetőség van annak kiegyenlítéséhez a Fizetés bankkártyával opció választására is. A fizetés biztonságát az OTP SIMPLE banki rendszere garantálja. Kártyás fizetés esetén a fordítási munka azonnal indul.
Elektronikus számla
A számlát önálló levélben, letölthető formában, elektronikus formátumban küldi meg a rendszer a megrendelő e-mail címére. Az elektronikus számla (e-számla) elektronikus aláírással és időbélyegzővel hitelesített, kinyomtatható PDF dokumentum. A számlán az „elektronikus számla” felirat szerepel.
Papír alapú számla
A számlát ebben az esetben is elküldjük e-mailben csatolt PDF fájlként, azonban a kinyomtatott lebélyegzett és aláírt példányt a megrendelő postacímére is eljuttatjuk. A számlán a „papír alapú számla” felirat szerepel.
Díjfizetés
Indítsa el a megrendelést a fordítási díj befizetésével
A megrendelés leadásának utolsó lépése a fizetés. A fordítási munka a fizetést követően kezdődik. Ha a fizetés az eredeti ajánlatadást követő 4 órán belül megtörténik, akkor az eredeti határidő tartására garanciát vállalunk. Ha a fizetés ennél később történik meg, akkor a határidő automatikusan és az eltelt idővel arányosan későbbre tolódik.
Fontos: átutalásos fizetés esetén a megrendelés indítása az átutalási bizonylat e-mailes megküldésével meggyorsítható.
Néhány fontos információ a korszerű, költséghatékony és környezetkímélő e-számlával kapcsolatban. A Magyarországon jelenleg hatályos jogszabályok a papír alapú számla és az e-számla kibocsátását és befogadását egyaránt lehetővé teszik.
Fontos tudni, hogy az e-számla:
számviteli bizonylati minőségét csak elektronikus formában őrzi meg;
kinyomtatható, de a kinyomtatott papír nem számít hiteles másolatnak;
őrzése, továbbítása és sokszorosítása csak elektronikus formában történhet;
példányszáma nem értelmezhető, fájlként szabadon másolható és továbbküldhető
minden egyes másolati példánya ugyanolyan (teljes) erejű számviteli bizonylat;
adattartalma megegyezik a papír alapú számláéval;
befogadója a számlát e-mailen vagy más elektronikus formában továbbíthatja a könyvelés részére;
Átutaláshoz szükséges bankszámla-információk
Cégnév: Fordítóművek Európa Kft.
Cím: 1044 Budapest, Felső utca 3.
Adószám: 26082860-2-41
EU-adószám: HU26082860
Bankszámlaszám: UniCredit Bank: 10918001 – 00000095 – 29110003
IBAN: HU46 1091 8001 0000 0095 2911 0003
SWIFT: BACXHUHB