Fizetés

i

Számla

A fordítási ajánlatban szereplő fordítási díj kifizetéséhez többféle gyors és kényelmes fizetési lehetőség közül választhat:

A Fordítóművek minden esetben számlát bocsát ki megrendelőinek a munka elvégzését követően.

Elektronikus számlázási rendszerünk az elektronikus és papír alapú számlák kiállítását egyaránt lehetővé teszi.

Fizetés készpénzben

A fordítás megrendelésével egy időben vagy a fordítás személyes átvételekor budapesti irodánkban készpénzben kifizethető a fordítási díj. Kérjük, érkezése előtt egyeztessen időpontot munkatársunkkal.

Ebben az esetben készpénzes számlát küldünk az elektronikus számlázási rendszerünkből a megrendelő e-mail címére.

Banki átutalás

Amennyiben az átutalásos fizetés a legkényelmesebb Önnek, úgy a fordítási díjat a számlán szereplő számlaszámra történő utalással egyenlítheti ki.

Ebben az esetben átutalásos számlát küldünk az elektronikus számlázási rendszerünkből a megrendelő e-mail címére. A számla az átutalás teljesítéséhez szükséges valamennyi információt tartalmazza.

Fontos: ha elküldi nekünk az átutalás igazolását, a fordítási munka jelentősen meggyorsítható.

Bankkártyás fizetés

Miután megkapta az elektronikus számlát, lehetőség van annak kiegyenlítéséhez a Fizetés bankkártyával opció választására is. A fizetés biztonságát az OTP SIMPLE banki rendszere garantálja. Kártyás fizetés esetén a fordítási munka azonnal indul.

Elektronikus számla

A számlát önálló levélben, letölthető formában, elektronikus formátumban küldi meg a rendszer a megrendelő e-mail címére. Az elektronikus számla (e-számla) elektronikus aláírással és időbélyegzővel hitelesített, kinyomtatható PDF dokumentum. A számlán az „elektronikus számla” felirat szerepel.

Papír alapú számla

A számlát ebben az esetben is elküldjük e-mailben csatolt PDF fájlként, azonban a kinyomtatott lebélyegzett és aláírt példányt a megrendelő postacímére is eljuttatjuk. A számlán a „papír alapú számla” felirat szerepel.

Díjfizetés

Indítsa el a megrendelést a fordítási díj befizetésével

A megrendelés leadásának utolsó lépése a fizetés. A fordítási munka a fizetést követően kezdődik. Ha a fizetés az eredeti ajánlatadást követő 4 órán belül megtörténik, akkor az eredeti határidő tartására garanciát vállalunk. Ha a fizetés ennél később történik meg, akkor a határidő automatikusan és az eltelt idővel arányosan későbbre tolódik.

Fontos: átutalásos fizetés esetén a megrendelés indítása az átutalási bizonylat e-mailes megküldésével meggyorsítható.

Néhány fontos információ a korszerű, költséghatékony és környezetkímélő e-számlával kapcsolatban. A Magyarországon jelenleg hatályos jogszabályok a papír alapú számla és az e-számla kibocsátását és befogadását egyaránt lehetővé teszik.

Fontos tudni, hogy az e-számla:

Z

számviteli bizonylati minőségét csak elektronikus formában őrzi meg;

Z

kinyomtatható, de a kinyomtatott papír nem számít hiteles másolatnak;

Z

őrzése, továbbítása és sokszorosítása csak elektronikus formában történhet;

Z

példányszáma nem értelmezhető, fájlként szabadon másolható és továbbküldhető

Z

minden egyes másolati példánya ugyanolyan (teljes) erejű számviteli bizonylat;

Z

adattartalma megegyezik a papír alapú számláéval;

Z

befogadója a számlát e-mailen vagy más elektronikus formában továbbíthatja a könyvelés részére;

Átutaláshoz szükséges bankszámla-információk

Cégnév: Fordítóművek Európa Kft.

Cím: 1044 Budapest, Felső utca 3.

Adószám: 26082860-2-41

EU-adószám: HU26082860

Bankszámlaszám: UniCredit Bank: 10918001 – 00000095 – 29110003

IBAN: HU46 1091 8001 0000 0095 2911 0003

SWIFT: BACXHUHB